donderdag 13 december 2012

Eerste post zonder hondenras

Hallo Bloglezers,

Vandaag de eerste dag dat deze blog de lucht in gaat. :)

Waarom heb ik deze blog gestart : ik ben dol op honden, en ik vind het ook geweldig om me te verdiepen in hondenrassen vandaar ook deze blog dus.

Worden het alleen fci erkende rassen of ook niet fci erkende : Er komen hier zowel fci als niet fci erkende rassen.

Komt er nog meer dan alleen hondenrassen : Ja er komt nog meer dan alleen hondenrassen, mensen kunnen mij mailen als ze vragen over hun hond hebben of als ze graag willen dat ik een lijst met geschikte hondenrassen maak voor hun , met hun toestemming wil ik de antwoorden op mijn blog plaatsen.
Ook wil ik hier soms gastschrijvers laten komen die een stukje over het hondenras schrijven die hun hebben.

Kunnen we jou vragen om een lijstje met hondenrassen te maken die geschikt zijn : Zoals jullie hier boven al kunnen zien luid het antwoord ja.

Als jullie nog vragen hebben kunnen jullie mij altijd gmailen (zie mijn account).

Groetjes van mij en een poot van mijn hond Buddy !

2 opmerkingen:

  1. Hey Tessa,

    Wat een leuke blog. Ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heey Iris,

      Dankjewel ! En hoop dat je het leuk gaat vinden !

      Verwijderen